התקשרי ליעוץ היום

הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ

איפה מוצאים את הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ?

לשאלה מיהי הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ ? ישיבו בוודאי לא מעט לקוחות: “זו שאני הולכת אליה”. תשובה מעניינת, אבל כנראה לא מספקת בעבור רובנו. אז איך באמת תדעו מי זאת, שהרי אין תחרות כלשהי, לפחות לפי מה שידוע לי – ואני לא מעט שנים בתחום. בכל מקרה אם אתם מחפשים קוסמטיקאית ומעדיפים את זו שהיא הכי תנו לי לתת לכם כמה טיפים שיסייעו במהלך הבחירה.

לחפש את התעודות וההכשרה

תנו לי לגלות לכם סוד, וחלילה אל תראו בכך השמצה. אבל לא כל מי שמכריזה על עצמה כקוסמטיקאית היא אכן כזו. כדי להיות קוסמטיקאית בישראל נכון להיום לא צריך הרבה, מלבד לארגן לעצמך קליניקה. הסיבה לכך מאוד פשוטה – אין מי שמסדיר את ההכשרה והרישוי של תחום הקוסמטיקה בארץ, לצערי. לכן כשאתם מתכננים ללכת אל מישהי לא מספיק שהיא תצהיר על עצמה שהיא הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ, כדאי שתבדקו שיש לה את ההכשרה המתאימה. בקיצור חפשו תעודות. קורס קוסמטיקה ראוי הוא בן 800 שעות הכשרה לפחות. אם אין לה תעודה, פשוט אל תיכנסו אליה ולא משנה כמה הקליניקה שלה יפה ומדוגמת.

ואם כבר מצאתן תעודה תבררו ממתי היא. כי מצד אחד לא רצוי ליפול על מישהי שזה מכבר סיימה את הכשרתה. ואל תבינו אותי לא נכון, זה לא אומר שהיא לא טובה, אלא שהיא פחות מנוסה. ולחילופין, אם התעודה שלה היא מהמאה הקודמת וזו היחידה שיש לה, אולי כדאי גם לשקול. כי תחום הקומסטיקה הוא תחום דינמי מאוד וקוסמטיקאית טובה, ולא רק זו שהיא הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ, תדאג לעבור הכשרות מרובות, כדי ללמוד שיטות חדשות ותחומים חדשים. כמו כן רצוי לבדוק שיש לה תעודה נוספת ללימודיה שהיא תעודת תמ”ת.

התמחות

המלצה נוספת מתייחסת לתחום ההתמחות של הקוסמטיקאית. אם מדובר בטיפול באקנה, בצלקות או בפיגמנטציה. מה שמחייב ידע, הבנה ונסיון משמעותיים, כדאי לחפש קוסמטיקאית שמתמחה בזה. החומרים והטיפולים במקרה כזה הם מאוד פעילים וידע הוא המפתח כדי לטפל באופן מוצלח מחד, ולא לגרום נזק מאידך.

היום בעידן הטכנולוגי כשפייסבוק וגוגל עומדים זמינים לרשותנו כמעט בכל מצב נדמה שאין לנו צורך בלשאול אנשים אחרים לגבי כל דבר.  לדוגמה, מתי בפעם האחרונה פתחתם את החלון באוטו כדי לשאול מישהו לכיוון כלשהו במקום להפעיל את וויז? אז זהו שעידן ההמלצות לא תם כשמדובר בקוסמטיקאית. תמיד כדאי לשאול חברה, בת משפחה או שכנה קרובה להמלצה מתאימה. ואם מישהי מהן טיפלה בבעיה דומה ובהצלחה, אז ההמלצה שלה תהיה שווה במיוחד.

כמו כן כדאי לבדוק מהי שיטת העבודה של הקוסמטיקאית שפניתם אליה. יש היום מגוון רחב מאוד של שיטות וטכנולוגיות שכולן מומלצות בדרך כזו או אחרת. אבל לפני שתבחרו בזו הרצויה לכם כדאי שתבררו לגביה ותראו אם אתם מתחברים אליה בכלל, ואם היא מתאימה לכם.

האם היא באמת הקוסמטיקאית הכי טובה בארץ

יתרה מכך, בעיות קוסמטיות הן לא אחת בעיות המשקפות בעיות פנימיות יותר בגוף, או באורח החיים שלנו. לכן כשאתם מגיעים לקוסמטיקאית בידקו אם היא אכן מתשאלת אתכם על כל אורחות חייכם, בריאותכם וכדומה. ולא היא לא עושה זאת מתוך יצר חטטני, אלא מתוך ההבנה שככל שתלמד להכיר אתכם ואת בריאותכם ואורח חייכם כך היא תוכל להתאים את הטיפול שנדרש.

הכל אישי

כשאנשים אומרים לי: “זה לא אישי…”, אני לא מאמינה להם. מהסיבה הפשוטה כי הכל אישי, במיוחד שבסופו של דבר אנחנו עוסקים באנשים ובחיבור שביניהם.לכן כדאי לבדוק אם  מדובר במישהי שנראית נעימה בעיניכם, ידידותית, עוטפת ומכילה מספיק כדי שתוכלו להפתח אלי ולאפשר לה לטפל בכם לפעמים במקומות הכי כואבים והכי אינטימיים.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *