התקשרי ליעוץ היום

טיפולי קוסמטיקה בנגיעה אישית

טיפולי קוסמטיקה בנגיעה אישית

טיפולי קוסמטיקה – המדריך המלא

במהלך השנים האחרונות התחוללה מהפכה שקטה בכל הקשור לטיפולי קוסמטיקה אישיים. ממש מתחת לראדאר של התודעה הציבורית החלו יותר ויותר נשים לפנות לקוסטיקאיות שמפעילות קליניקה פרטית בביתן.  במקום ללכת אל אותו מכון יופי סטנדרטי שנמצאים על פי רוב בצמוד או בתוך סלון עיצוב שיער, רובם המכריע של הנשים פונה למכונים הביתיים. על פניו, הסיבה לכך ברורה והיא היחס האישי והאינטימי שמהווה גורם חשוב עבור הנשים בכל מה שקשור לטיפוח ושימור המראה האסתטי שלהן. אלא שהיות ומדובר על מגמה של ממש, כדאי לבחון אותה קצת יותר לעומק.

על מנת להבין את היקף התופעה, ניתן פשוט לערוך סקר קצר בקרב החברות הקרובות ולשאול כל אחת אצל מי היא עושה את טיפולי הקוסמטיקה השוטפים . הטיפולים כוללים עיצוב גבות, הסרת שיער באזורים אינטימיים, הסרת כתמי עור,  ועוד מגוון טיפולי אנטי אייג’ינג כגון פילינג לפנים. הרוב המכריע כאמור ישיבו כי יש להן קוסמטיקאית אישית שמקבלת אותן בביתה. אם תשאלו אותן כיצד הן הגיעו אליה הן ישיבו כי באמצעות שיטת הפה לאוזן. כלומר חברה או חברה של החברה המליצה לה.

למעשה אנו עדות פה לתופעה הפוכה מזו המסתמנת בתחום של עיצוב השיער. בעוד שאת סידור השיער אנחנו מפקידות בידי מעצב שיער שמקבל אותנו באותו מכון יופי שנמצא במרכז מסחרי על פי רוב, הרי שאת טיפולי הקוסמטיקה האישית אנחנו מעדיפות לעשות בצורה שלמראית עין נראית כנסתרת וחרישית. הסיבה לכך היא שאת סידור השיער אנחנו מעוניינות לחשוף בפני כולם. לעומת זאת, טיפולים קוסמטיים של עור הפנים שכוללים את השיקום והשימור של מראה העור אנחנו מעדיפות לעשות מאחורי הקלעים שכן זה נחשב לסוג של סוד כמוס. הרי אין לנו שום עניין שכולם יידעו שאנחנו מסירות שפם, מגלחות שיערות באזורים אסטרטגיים ועוברות טיפולי אנטי אייג’ינג לשמירת המראה הרענן ומלא החיוניות.

סיבה נוספת שבגינה הטיפולים הביתיים הפכו  לפופולריים הינה בגין הזמינות. בניגוד למכונים הממוסדים ואפילו רופאי עור שלהם יש שעות פעילות קבועות, פה היחס האישי בא לידי ביטוי ביתר שאת. כך שנשים רבות יכולות להגיע  לטיפול גם בשעות לא קונבציונאליות בעליל. במציאות של היום בו נשים רבות מתפנות מהעבודה ומהילדים רק בשעות הערב, האפשרות לקבל טיפולי קוסמטיקה בשעות כגון 10, 11 ואפילו חצות הליל זאת פרבילגיה שלא תסולא בפז.

סיבה נוספת הינה העובדה כי בכל מכון יש רק קוסמטיקאית אחת, בעלת הקליניקה, שמעניקה לכן את הטיפול. במכונים המסחריים  בדרך כלל יש מספר אנשי צוות שבכל פעם מישהו אחר מטפל בכן. בקליניקות הביתיות לעולם תהיה זאת בעלת הקליניקה שתעניק לכן טיפול אישי. במידה ואתן לקוחות קבועות הרי שהיא תכיר את כל היסטוריית הטיפולים שלכן וכך אתן יכולות להיות סמוכות ובטוחות שבעת קבלת טיפול פנים לא תבואו במגע עם אי אלו תכשירים שאליהם אתן אלרגיות.

חשוב רק להקפיד על מספר דגשים רגע לפני שאתן בוחרות  קוסמטיקאית אישית. ראשית, יש לוודא כי מדובר בבעלת מקצוע מוסמכת, בין אם מטעם משרד התמ”ת ובין אם מטעם מכון ללימודי מקצועות היופי. יש המון תארים שבהם העוסקים בטיפוח היופי מתהדרים אלא שלא כולם אמתיים ובאמת קיימים. גם אם מישהי מכנה את עצמה בתור קוסמטיקאית מוסמכת מוסמכת, מומלץ לבדוק את התעודות שמעידות על כך וכמובן לקבל כמה המלצות מחברות או לכל הפחות לקוחות מרוצות.

עוד נקודה חשובה זה שלב תיאום הציפיות. ככל שאתן יותר מרוצות מהקוסמטיקאית, כך יש לכן יותר ציפיות ממנה. אלא שפיתוח רף ציפיות גבו יכול להוביל גם לנפילה ואכזבה רבתי. מומלץ לתאם כבר בתחילת ההתקשרות מה היעדים ומה לוח הזמנים המצופה להשגת התוצאות של טיפולי הקוסמטיקה. סוגיית לוח הזמנים חשובה במיוחד שכן יש טיפולים כגון הסרת שיער IPL כוללת סדרה של טיפולים כחלק מתהליך ולא זבנג וסיימנו.

נקודה נוספת, אולי החשובה מכולן, זה הכימיה הבין אישית. קוסמטיקאית אישית כשמה כן היא, אישית. מכאן שיש לפתח עמה יחסי אמון שמעבר לקבלת הטיפול. המדד לקוסמטיקאית טובה זה לא רק איכות הטיפול ומומנות המטפלת, אלא גם היכולת לפתח עמה שיח כללי ומעניין בזמן הטיפול הקוסמטי. בסופו של דבר אנו שמים את פנינו בידיה של מישהי זרה לחלוטין ולכן חשוב שנאמין בה ונסמוך עליה בעיניים עצומות, רצוי גם בלי קמטים. ממד חשוב של רמת המיומנות של אותה קוסמטיקאית זה העובדה בשיתוף פעולה מול מכוני יופי בכל הנוגע להכנת מטופלים לקראת ניתוח פלסטי וקליטה לאחריו להסרה הדרגתית של החבישות ושאר האזרים שמסייעם לבצע מתיחה של עור הפנים. ישנם רופאי עור שימליצו על קוסמטיקאית זו או אחרת על מנת להכין אתכן לפנ ולשקם אתכן אחרי ניתוח מתיחת פנים.

הדגש האחרון אך בהחלט לא פחות מכל שאר הדגשים שצוינו לעיל זה עניין האסתטיקה. חשוב מאוד להקפיד שהקליניקה הביתית נשמרת ומתוחזקת על הצד הטוב ביותר. אם זה הניקיון הכללי, אופן סידור הריהוט, הקפדה על סטריליזציה של מכשירים לפני טיפולים וכו’. השילוב של כל הדגשים האמורים לעיל אמור לספק לנו שירות שכולו פינוק שליו ומרגיע.לא נותר לי אלא לסיים באמצעות הזמנתכן לבקר בקליניקה הפרטית שלי. הצצה והתרשמות ראשונית ניתן לראת בלינק הבא: קוסמטיקאית מוסמכת חולון. כפי שציינתי במהלך הכתבה, אני זמינה לקבל את פניכן 24 שעות מסביב לשעון.

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
מומחית בטיפולי אקנה ואנטי אייג’ינג.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *