התקשרי ליעוץ היום

קוסמטיקאית בתל אביב

קוסמטיקאית בתל אביב ובגוש דן

לחפש קוסמטיקאית בתל אביב זה הפוך מלחפש חניה. כלומר, יש היצע רב ומגוון. אבל אם כבר בחניה עסקינן, הרי שיש דמיון בין 2 החיפושים. בקוסמטיקה, כמו בחניה, ישנם סוגים, מיקומים, מצבים. ממש כמו שבתחום החניה צריך לבדוק מה המגבלה, מה התעריף, האם הרכב נכנס בין 2 המכוניות שחונות ליד וכו’, כך גם בתחום הקוסמטיקה בתל אביב ובכלל. ישנן קוסמטיקאיות שמתמחות בטיפולי פנים כלליים יותר כגון גבות, פילינג עדין ושפם, ויש קוסמטיקאיות מוסמכת כמוני. התואר הנוסף, המוסמכת, מעיד בעצם על ההבדל. ה”כללית” עוסקת ביופי חיצוני בלבד, ה”מוסמכת” מתמחה בבריאות של עור הפנים, שכולל מלבד הנראות החיצונית של העור עצמו גם טיפול במה שמתחתיו, בשכבות הפנימיות. שכן, כל הפצעונים, הכתמים והקמטים נוצרים בראש ובראשונה בגלל בעיה מתחת לפני העור. הסימנים החיצוניים הם רק נורות האזהרה שבאמצעותן הגוף משדר לנו שהוא נמצא במצוקה.

קוסמטיקאית מוסמכת הינה מי שבנוסף לטיפולים הבסיסיים, מציעה גם מענה למקרים של פצעונים על הפנים כגון אקנה, קופרוז וסבוריאה למשל. ברוב המקרים יהיה לה וותק של למעלה מ-10 שנים ותמיד יהיו לה תעודות הסמכה. בנוסף, טיפולי הפנים אצל הקוסמטיקאית המוסמכת אינם מסתכמים על פי רוב בביקור חד פעמי אלא כוללים אבחון מעמיק ובניית פרוטוקול טיפולי לקליניקה ולבית. טיפול קוסמטי “מוסמך” הוא טיפול עומק שנועד לרפא את העור מתוך הבנה שזה המפתח לנראות שלו.

חשוב גם להבין כי בכל הקשור לשמירה על בריאות עור הפנים, שווה לנסוע עוד חצי שעה על מנת להגיע לקוסמטיקאית מקצועית שתעניק לך את המענה המקצועי והיעיל ביותר. כך, שגם אם את גרה במרכז העיר, כשאת מחפשת קוסמטיקאית בתל אביב אני ממליצה בחום לבדוק את גוש דן רבתי. בסופו של דבר מדובר בפנים שלך, שמהוות חלק מרכזי וחשוב מהזהות ומהאופן שבו הסביבה רואה אותך. בראיה כוללת של התמונה הגדולה, עוד כמה דקות של נסיעה הם פסיק קטן לעומת הדבר החשוב באמת, בריאות עור הפנים שלך.

קוסמטיקאית מוסמכת בתל אביב – דגשים

מעבר לבחירת הקוסמטיקאית, חשוב גם להבין מהם הטיפולים שהיא יכולה להציע ושבהם היא מתמחה.

זה מתחיל כאמור בפצעונים על עור הפנים, שבשפה המקצועית מכונים אקנה על שם החיידק הטורדני שאחראי להם, וממשיך בקמטים שקשורים בהזדקנות העור, בכתמים בגלל השמש וממשיך לקשת רחבה של סימפטומים כגון הקופרוז, הסבוריאה ועוד. הטיפולים לריפוי עור הפנים כוללים את הפילינג (עדין, בינוני וקשה), האנטי אייג’ינג, הרג’נוביניישן, הסרת הכתמים, טיפול בצלקות ועוד. אבל הכי חשוב כאמור זה לבחור את הקוסמטיקאית הטובה ביותר שתלווה אותך לאורך כל מסע הריפוי. חשוב לבדוק מחירים ולהשוות, לבקש המלצות ואפילו לבוא לפגישת היכרות. גם אם בסופה של הפגישה תצאו בידיים ריקות, עדיין תהיו שקטות שאתם עושות את הבחירה הנכונה ולא מפקירות את בריאות עור הפנים שלכן בידיים לא מיומנות.
 

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
מומחית בטיפולי אקנה ואנטי אייג’ינג.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *