התקשרי ליעוץ היום

קוסמטיקאית בבת ים

קוסמטיקאית בבת ים – אימת המידרוג

בכל פעם יוצאת לאויר העולם אפליקציה כזו או אחרת הדואגת לסייע לגולשים לחפש אחר שירותים שונים באיזור מסויים. להודות על האמת זה מאוד מתיש לנסות ולהרשם לכל האפליקציות ולפרסם בכל האתרים כדי שכשמישהו יתחיל לחפש אחר קומסטיקאית בבת ים יעלה שמי כראשון או שני ברשימה עם כך וכך המלצות, לייקים, כוכבים או מה שזה לא יהיה. בינינו גם הגעתי לשלב שזה פחות רלבנטי עבורי, כי למרות שאני יודעת מהו כוחו של פרסום, אני עדיין בעלת נסיון בתחום ועם קהל לקוחות יציב הדואג לפרסם אותי מפה לאוזן, וזהו בעיני הפרסום הטוב ביותר. אז במה אני עסוקה כרגע תשאלו. תמשיכו לקרוא ותדעו.

Young woman is getting head massage at spa. She is lying and closed eyes with relaxation

האם אפשר לעצור את הזקנה

אחד התחומים המעסיקים אותי בעיקר הוא הטיפול בתחום האנטי אייג’ינג. מישהו פעם אמר לי: “מרגע שאנחנו נולדים אנחנו מזדקנים”. האמת שהוא צודק. נכון שרובנו לא ממש מבחינים בתהליך הזה עד שאנו מגיעים לגיל יחסית בוגר. אך את תהליך ההזדקנות המשמח הזה, אנו מעכבים, או מזרזים, באופן טבעי ויומיומי, מבלי לדעת אפילו, באמצעותם של הרגלים טובים כמו פעילות גופנית סדירה התורמת לחילוף החומרים, הגנה מפני השמש, והימנעות מעישון, שתייה מרובה של מים, תזונה נכונה של פירות, ירקות, תוספי מזון וויטמינים וזמן שינה ממוצע. וכמובן טיפוח העור.

לכן שילוב נכון בין קוסמטיקה – מדע – מיכשור ותכשירים פעילים הם הבסיס הטוב ביותר לטיפול באנטי אייג’ינג. אם פעם הועלתה סברה כי טיפולים אלו יש להתחיל מגיל 45 ומעלה, הרי שהיום עם הגברת הטיפולים הקוסמטיים ושמירה נכונה על עור הפנים, מתחדדת אצל רובנו ההבנה כי טיפולים כאלו מתחילים בגיל 30+. תחזוקת עור הפנים מגיל צעיר תגרום לטיפולים פחות אינטנסיביים, ולחיסכון של אלפי שקלים בגיל מבוגר יותר.

טיפול באנטי איג’ינג אצל קוסמטיקאית בבת ים

כשמטופלים מגיעים אלי אני דואגת להעביר אותם אבחון מדוייק של עור הפנים פלוס התאמת תכשירים להמשך טיפול בבית, כאלו המותאמים עבורם באופן אנידבידואלי. לא פעם לקוחות מתלוננים בפני, בעיקר נשים, שהן הוציאו אלפי שקלים בחודש על מוצרים נעימים וטובים, אשר חוץ ממעט לחות אין בהם שום מענה לתחום האנטי אייג’ינג במיוחד. או לחילופין גרמו לנזקים וגירויים בשל אבחנה מוטעית. לכן המלצתי היא כי תכשירים בעלי ריכוז חומרים פעילים המחדשים את העור עדיף לרכוש רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה ויודעת להתאים תכשיר היכול לתת מענה ראוי במקום קרמים הנרכשים באלפי שקלים.

Beautiful Happy Smiling Young Woman With Fresh Natural Facial Makeup On Beauty Face. Closeup Portrait Of Sexy Female Model With Healthy Glowing Soft Smooth Pure Clean Skin. Skincare. High Resolution

שימוש במכשור וטכנולוגיה מתקדמים

שימוש בתכשירים פעילים ובקרמים לחותניים אינם מספיקים כשמדובר בטיפולי אנטי אייג’ינג. לכך צריך התערבות מבחוץ שאינה ידנית. זאת משום שגם לקוסמטיקאית כמוני יש גבול ליכולתה ולהצלחתה  להחדיר חומרים לעור באופן ידני. לכן גורם חיצוני שיכול להעיר את שכבות העור המזדקנות הוא מכשור הכולל בתוכו טכנולוגיה מתקדמת.

אחת מהטכנולוגיות החדישות ביותר היא האבלציה התרמו מכאנית או TMA, המיושמת במכשיר המזוטיקס של חברת נובוקסל. הטכנולוגיה הזו מעבירה חום לעור באמצעות טיפ תרמי שאינו מתכלה. כך באמצעות המגע המהיר של הטיפ עם השכבה העליונה של העור, אשר מחד אינו גורם לכאב למטופל אומנם, אך מאידך יוצר אידוי נקודתי של האזור. אנו מצליחים לגרום לשכבת האפידרמיס להתחדש ולייצר קולגן חדש מתחת לאזור המטופל שלא נפגע, אלא מקבל מעין שכבה דמויית רשת.

מכשור אחר שניתן למצוא אצלי, קוסמטיקאית בבת ים, הוא כזה המשמש גם לטיפולי האנטי אייג’ינג ועושה שימוש בטכנולוגית  ה- NFR, זהו מכשיר ה- CeNergy. זוהי טכנולוגיה המבוססת על תמסורת מדוייקת של מיקרו אלקטרודות והמבטיחה פיזור אחיד של אנרגיה. ידית ה- Fractional מאפשרת להוליך זרם חשמלי מדוייק לרקמת העור וליצור פציעה קטנה ובלתי נראית לעין בשכבות האפידרמיס והדרמיס. הגורמת ליצירתם של סיבים חדשים של קולגן ואלסטין.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *