התקשרי ליעוץ היום

אנטי אייג’ינג – תעצרו את השעון, אני רוצה לרדת

הכותרת מעלה בוודאי מוכרת לכם מהסרט הנודע בכיכובו של ביל קריסטל, “תעצרו את  העיר אני רוצה לרדת”. כשמדברים על אנטי אייג’ינג, הדבר הראשון שקופץ לכולנו בראש זה לעצור את התהליך הבלתי נמנע של הזדקנותנו הפיזית. שכן, באורך אירוני למדי, ככל שאנחנו באים בגיל אנחנו מצד אחד צוברים ניסיון חיים שלא יסולא בפז, כך אנחנו הולכים ומזדקנים בהיבט הפיזי. אי שם לאחר שאנו חוצים את שנת ה-40, לאט לאט הגוף מתחיל להשיל את שכבות הצעירות והחיוניות שלו ואת מקומן תופסות שכבות של זקנה בדמות קמטים, שיערות שיבה ואפילו נשירה.

עד לפני כעשור, רובנו היינו משלימים עם רוע הגזרה, שבחלקה קשורה לגנטיקה המולדת של כל אחד ואחת מאיתנו ובחלקה קשורה לאורך החיים שלנו. הדרך היחידה שהייתה נהוגה לעצירת או יותר נכון לעיכוב הליך ההזדקנות הבלתי נמנע היה להתעמל , לאכול נכון ולהקפיד על מנוחה נכונה. כיום, תודות להתפתחויות הטכנולוגיות ולמחקרים חדשים שנעשו בתחום, יש דרך נוספת, לא פחות יעילה ובהחלט מועילה.

כך למשל, באמצעות מתודות של פילינג, ניתן למלא את סדקי הגיל המופעים בעור, בעיקר באזור הפנים, ובכך לשמר את המראה החיוני. לשימור עור הפנים יש משמעות מעבר להיבט הפיזי, יש משמעות מוראלית. בסופו של דבר, הרושם הראשוני שלנו מעצמנו, לפני שכבנו לישון ומיד בקומנו בבוקר, זה מראה הפנים הניבטים אלינו מהמראה. גם מי שאנו באים עמו במגע, הסביבה המשפחתית הקרובה, החברים בעבודה ואנשים ברחוב, כולם מקטלגים אותנו קודם כל  ממראה הפנים שלנו.

למי שמתקשה לקבל את רועה הגזירה ולעבור טיפול פנים קבועה על בסיס תקופתי, מומלץ  להביט על הרכב שחונה בחניה. כשם שלרכב אנחנו מעניקים טיפול 10,000 ומעת לעת גם מנקים אותו בשטיפה, הרי שלגוף שלנו מגיע יחס דומה על אח תכמה וכמה. בסופו של דבר את הרכב אנחנו מחליפים פעם בכמה שנים ובמידת הצורך יש חלקי חילוף למכביר, לגוף שלנו לעומת זאת אין חלקי חילוף ואנחנו “תקועים” איתו לכל החיים. כיום כבר לא מדברים רק על קוסמטיקה כי אם על קוסמטיקה מוסמכת.

אז  בפעם הבאה שאתם מביטים במראה ומגלים עוד קמט קטן, אל תחשבו פעמיים והעניקו לעצמכם טיפול קוסמטי מפנק לשימור האנרגיות ושיפור המראה.

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
מומחית בטיפולי אקנה ואנטי אייג’ינג.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *