התקשרי ליעוץ היום

מתיחת עפעפיים ללא ניתוח

למי מיועדת מתיחת עפעפיים ללא ניתוח?

“מה אומרות עינייך…”, כתב המשורר. אז זהו שלא תמיד הן אומרות את מה שאנחנו באמת רוצים שהן תאמרנה. לפעמים העיניים שלנו מופיעות עייפות, כבדות ונטולות חיים, וממש לא משקפות את מה שנפשנו חווה. קחו לדוגמה את מירי, אחת המטופלות שלי. היא הגיעה אלי מבולבלת מעט אחרי שהתייעצה עם רופא פלסטיקאי. לדבריה הרופא המליץ לה על ניתוח מתיחת עפעפיים, והיא מלאת חששות באה להתייעץ גם איתי לברר אפשרות של מתיחת עפעפיים ללא ניתוח. “אפשר?” שאלה, “אפשר!”, עניתי.

beautiful woman face with surgery marks

איך תדעו שהגיע הזמן

טיפול מתיחת עפעפיים ללא ניתוח או עם ניתוח הוא לא משהו שמומלץ לכל אחד ואחת. כיצד תדעו אם אתם ברשימת “המומלצים”. ובכן ישנם כמה סימנים מקדימים לתופעה. לדוגמה אם העפעפיים העליונים שלכם מתנפחים ונראים כמו שקים. הסיבה לתופעה היא שהעפעפיים העליונים מתנגדים לכוח הכבידה ובשל הזדקנות העור סובלים מצניחה המתבטאת בתופעת השקים.

כחלק מתהליך ההזדקנות העור מאבד את האלסטיות שלו ונפח הרקמות יורד. לכן אם יש לכם עודפי עור באזור העפעף העליון, כדאי לטפל בבעיה. מאחר ולעיתים עודף העור חוסם את שדה הראייה. אבל לא רק העפעפיים העליונים מהווים בעיה, גם עפעפיים תחתונים נופלים. במקרים כאלו בשל עודף העור נחשף לובן העין. הדבר יכול להקשות על שדה הראייה וכמובן פוגע בפנים בצורה אסתטית.

מצב אחר הוא כאשר שקיות כבדות נמצאות מתחת לעיניים, אלו נוצרות על ידי שומן המקיף את העין ומצוי באופן טבעי בעומק הארובה. בשל החלשות השרירים והעור השומן מתחיל לבלוט קדימה. אם חוויתם תופעות דומות לאלו הרי שמאוד מומלץ לדאוג לטיפול מתיחת עפעפיים, והמלצתי כמובן לנסות מתיחת עפעפיים ללא ניתוח, לפחות בשלב הראשון.

מתיחת עפעפיים ללא ניתוח – מדוע?

כשפונים לפלסטיקאי לשם ניתוח הרמת עפעפיים, הוא יסביר לכם שישנם מספר סוגים של ניתוחים, חלקם פלסטיים וחלקם תיפקודיים. כשמדובר בניתוחים פלסטיים המרימים את העפעפיים התחתונים, הדגש הוא בעיקר על הסרתם של עודפי השומן. אפשרות אחרת היא של ניתוח להרמת הגבות הדואג להרים את הגבה וצידי העיין, או לחילופין ניתוח העפעפיים העליונים המרים את עור העפעף בלבד. רוב המנתחים יאמרו לכם כי יעילותו של ניתוח מסוג זה היא לרוב שלוש לחמש שנים.

מעבר לעובדה הזו יש לקחת בחשבון את תופעות הלוואי העיקריות של ניתוחים מסוג זה, הכוללים תקופת החלמה לא קטנה. שלא לדבר על סיבוכים אפשריים בשל הסרת יתר של עודפי עור. אחד מהם הוא פגיעה במפתח העין העלול להביא להחמרה במצב היובש בעיניים, לאי סימטריה בעפעפיים או לפגיעות בעיניים.

Portrait of young Vietnamese woman ready for plastic surgery on her lids

אפשרות אחרת

לכן כשהגיעה מירי להתייעץ איתי הצעתי לה חלופה אחרת, דיברתי איתה על מתיחת עפעפיים ללא ניתוח. הצגתי בפניה את הטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום הבאה לידי ביטוי במכשיר המזוטיקס. מדובר בטכנולוגיה של אבלציה תרמו מכאנית או TMA. כשאנו מדברים על אבלציה תרמו-מכאנית הכוונה היא לטכנולוגיה חדשה להצערת העור, ובכלל זה הרמת עפעפיים ללא ניתוח. זו משפיעה על רקמת העור באזור העפעפיים ברמת כאב פחותה ובאופן בטוח ביותר, מאחר ומדובר בטכנולוגיה נטולת קרינת גלי רדיו ולייזר. אז מה הסוד של המזוטיקס? ובכן, מדובר  ביכולת להעביר חום לעור באמצעות טיפ תרמי שאינו מתכלה, מיניאטורי ובעל גיאומטריה של מיקרו פרמידות. הוא מעביר אנרגיית חום במגע מהיר לשכבה העליונה בעור. ולמרות שהוא יוצר אידוי נקודתי נקי של האזור העור אינו מתפחם. הוא עובד בפולסים ובכל פולס נוצר אפקט אחיד בעל 81 נקבים זעירים. כתוצאה מכך נוצר גלד עדין דמוי רשת שבולט במשך השעות הראשונות שלאחר הטיפול ועד כמה ימים לאחריו. הגלד גורם להתחדשות האפידרמיס שמתחתיו, ובהמשך לתהליך ממושך יותר בדרמיס לאורך מספר שבועות ואפילו חודשים,  של ייצור קולגן חדש.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *