התקשרי ליעוץ היום

מחיר לטיפול בצלקות אקנה

טיפול בצלקות אקנה – מחיר ההזנחה

אני רוצה לספר לכם על יגאל, בחור מצליח שהגיע אלי לאחרונה. “כל מה שיש לי עשיתי בעשר אצבעות”, העיד יגאל על עצמו כשנפגשנו בפעם הראשונה. הוא סיפר כיצד החל את דרכו בתחילה כשוליה במוסך. ואיך לאחר מספר שנים חסך ולווה כדי להפוך לבעלי אותו מוסך. היום ברשותו רשת של מוסכים, ואין הרבה דמיון בין המוסכניק של פעם לאיש המחויט שהגיע אלי. “שילמתי מחיר כבד על ההצלחה שלי, תיראי את הפנים שלי”, הצביע על החטטים בפניו. הרגעתי אותו שיש לי אפשרות להציע לו טיפול בצלקות אקנה, מחיר ההצלחה לא יהיה כתוב על פניו בסיומו .

Comparison portrait of old photo with acne and healthy skin of woman. Skincare concept.

אקנה לא רק בגיל ההתבגרות

בניגוד לסברה הרווחת הופעתם של פצעי אקנה בפנים אינה נחלתו של גיל ההתבגרות בלבד. מסתבר כי אקנה יכול להופיע בכל גיל כמעט, והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. יש מצבים בהם אקנה מתפתח כתוצאה משימוש בתרופות הפוגעות במרקם העור, או כתוצאה מבעיות הורמונליות שונות כגון הריון, טיפול בגלולות למניעת הריון או לידה. ולעתים הרגלי חיים כגון תזונה לקוייה או מתח נפשי. גם ההימצאות בסביבה עם אבק ושמן יכולה לעודד את הופעתם של פצעי אקנה, וזה מה שקרה ליגאל שבילה לא מעט שנים בעבודה עם שמן ואבק

איך נוצרות צלקות וכיצד ניתן למנוע אותן?

ברור שהדרך הטובה ביותר לשם טיפול בצלקות אקנה, מחיר אפסי, היא לא להזניח את העור ולמנוע דלקת בעור. רצוי אם כן לשמור על ניקיון באזור הנגוע, ומומלץ להשתמש באל-סבון ולא בסבון רגיל שהוא בעל PH גבוה ובסיסי, העשוי לגרות את העור והעלול לגרום לתאים להפוך קשקשים, להביא להשלה מוקדמת שלהם, ולהצטברותם בנקבוביות. בנוסף, הסבון הרגיל עלול להגדיל את הגברת הפרשת החלב (הסבום). לעומת זאת, אל-סבון מכיל 10% סבון ובכך מונע גירוי בעור. במידה וכבר התפתחה אקנה רצוי לפנות לקוסמטיקאית שתוכל להמליץ לכם על חומרים נוגדי דלקת ואנטי חיידקיים נוספים, ובנוסף חומרים פעילים כגון חומצה אזאלית, חומצת אלפא וביתא הידרוקסי ורטינואידים.

אולם במידה והזנחנו ולא טיפלנו הרי שעורנו ייצר צלקת. הצלקת נוצרת כאשר הפצע הדלקתי מתאחה ונוצר מעין טלאי בעור – הוא הצלקת. ישנן סוגים שונים של צלקות, וכל צלקת שונה מרעותה, ותלויה בעומק הפגיעה בעור. ניתן למצוא שלל של חטטים מצלקות שקועות ועד רחבות ומרובעות.

טיפול בצלקות אקנה – מחיר ההזנחה

בכן, ישנם מספר אמצעים המאפשרים טיפול בצלקות – מחיר כל אחת מהן לא יסולא בפז שהרי מדובר בעור פנינו. ניתן להסיר צלקות אקנה על ידי קילוף העור (פילינג). הבעיה היא שצריך להימנע משהיה ממושכת בשמש, ובארצנו שטופת השמש ברוב ימות השנה, זאת הופכת למשימה מעט קשה. בנוסף, תהליך הקילוף עצמו הוא ארוך טווח ומחייב סבלנות רבה מצד המטופל. אני חייבת לציין כי תהליך זה יעיל בעיקר עבור צלקות קלות עד בינוניות. אבל על מנת להסיר צלקות אקנה משמעותיות הוא לא יהיה בעל ערך.

Acne rubber stamp. Grunge design with dust scratches. Effects can be easily removed for a clean, crisp look. Color is easily changed.

מניסיוני, הטיפול הטוב ביותר הוא השימוש במכשיר המבוסס על טכנולוגית ה-NFR העושה שימוש בממסרים העוברים בין מיקרו אלקטרודות המפזרות באופן אחיד את האנרגיה שלהן על פני שטח העור המטופל. הטיפול בו אינו כרוך בכאב והמטופלים כמעט ואינם מרגישים באי נוחות. ידית ה- Fractional מוליכה זרם חשמלי מדויק לרקמת העור באמצעות מיקרו אלקטרודה. הזרם מבצע פציעה קטנה ובלתי נראית לעין בשכבת העור. החימום של הידית יחד עם הפציעה מביאים לחידוש העור, וליצירתם של סיבים חדשים של קולגן וסיבים אלסטיים. כך מתרככת הרקמה הצלקתית והצלקות מטשטשות. סבב הטיפולים במקרה הזה הוא יחסית קצר וקצוב והמטופלים נהנים מעור יפה וחלק. ובאשר ליגאל, ובכן העור החלק שלו תואם עכשיו לחליפה המשובחת שהוא לובש.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

שמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *