התקשרי ליעוץ היום

טיפול של קוסמטיקאית באופן אישי – חודשי לשיפור ולשימור עור הפנים

טיפול אצל קוסמטיקאית מוסמכת עושה את כל ההבדל

כולנו מכירים את האמרה “עדיף שלא להכניס גוף בריא אל מיטה חולה”, כלומר אם אין צורך בפעולה פולשנית כגון ניתוח פלסטי, עדיף להימנע. ובכל זאת, יש לא מעט אנשים, נשים וגברים יחדיו, אשר בוחרים לעבור ניתוח פלסטי לצורך הצערת עור הפנים ומתיחתו. חלקם בוחרים לעבור את הניתוח בשל הזנחה של שנים ומצפים כי הניתוח הפלסטי, יצעיר את עור פניהם בן רגע, כבמטה קסמים. הסיכונים והתוצאות לרוב אינם משתלמים. מהם הסיכונים שבהתערבות כירורגית וכיצד ניתן להימנע מניתוחים פלסטיים או לפחות לדחות את הקץ? והאם הקפדה על שגרת ביקור אצל קוסמטיקאית מוסמכת מפחיתה מהסיכוי לערוך ניתוח פלסטי בעתיד? כל התשובות והעצות במאמר שלפניכם.

ניתוחים פלסטיים – הסיכונים

לפני שנשטח בפניכם את כל העצות כיצד ניתן לשמור על יופיו וגמישותו של עור הפנים באופן טבעי ולא פולשני, חשוב להבין ראשית מהם הסיכונים בעריכת ניתוח פלסטי באזור הפנים.  
כידוע, כל ניתוח בכלל וניתוח פלסטי בפרט, טומן בחובו סיכונים שכן מדובר בהליך פולשני שמטרתו לבצע שינוי ברקמות העור הקיימות. הסיכונים הם רבים וכוללים זיהומים שונים, נזקים עצביים כגון חוסר תחושה בפנים,  תפרים בולטים, עיוותים שונים ועוד. אגב, לא משנה כמה מוכר המנתח הפלסטי, עדיין הסיכונים קיימים ויש לקחת אותם בחשבון טרם ההחלטה אם לבצע פעולה כה פולשנית, החלטה אשר עלולה להשפיע עליכם קשות למשך כל ימי חייכם. לא חסרות דוגמאות ותביעות רשלנות מטעם אנשים אשר ניזוקו בשל טעות כזו או אחרת. ובניגוד לתקלה של טכנאי מזגנים שקל לתקן, קשה מאוד עד בלתי אפשרי, לתקן טעויות של ניתוח פלסטי. מה בכל זאת ניתן לעשות על מנת להימנע מניתוחים פלסטיים ובכל זאת לזכות בעור פנים רענן וצעיר לאורך זמן?

כיצד ניתן לשמור על עור הפנים צעיר ורענן לאורך זמן?

על פי מחקרים שונים, הקפדה על שגרת ביקור אצל קוסמטיקאית מוסמכת מפחיתה במאות אחוזים את הצורך בניתוח פלסטי פולשני ל”העלמת קמטים”, קרי מתיחת פנים, הרמת עפעפיים ועוד, אך לא רק.
שושי קורן, קוסמטיקאית מוסמכת חולון, המתמחה במגוון רחב של טיפולי פנים כגון טיפולי אנטי אייג’ינג, מודה כי לא ניתן להישאר צעירים לנצח אך באמצעות רכישת ידע נכון, הקניית הרגלים בריאים והקפדה על שגרת טיפוח קבועה אצל הקוסמטיקאית, ניתן בהחלט לדחות את הקץ. שימו לב לעצות הבאות:

 

  • הקניית הרגלים נכונים – מכיוון שלצורה בה נתבגר ונזדקן ישנן השלכות גנטיות וסביבתיות, נוכל להפחית את הסיכונים הסביבתיים לפחות על מנת לשמור על עור פנינו. כיצד? פשוט מאוד, חשוב להימנע מחשיפה ממושכת לשמש ללא אמצעי הגנה כגון קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה. מעבר לכך, חשוב להימנע מעישון לא רק בשל השפעות הניקוטין על זירוז היווצרות הקמטים אלא גם על מנת לשמור על בריאותנו באופן כללי. מעבר לכך, יש להקפיד על ניקוי עור הפנים באופן יום יומי על מנת להסיר לכלוך ושומנים מיותרים. כך העור ונקבוביותיו מוזן באופן שוטף. 
  • תזונה נכונה – גמישות העור תלויה רבות בהרגלי התזונה שלנו ולכן על מנת להעניק לעורנו את רמת הקולגן לה הוא זקוק. בשל כך, חשוב לכלול מזונות אשר מכילים את הוויטמינים A,E  ו- C, הנמצאים בפירות וירקות שונים כגון גזר, קיווי, אבוקדו ועוד ולהקפיד על שתיית מים מרובה. 
  • שגרת טיפוח קבועה – מומלץ לנהל שגרת טיפול קבועה ולעבור טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מוסמכת מוסמכת אחת לחודשיים לפחות, על מנת לזכות בניקוי עמוק ויסודי הכולל, פילינג והחדרת חומרים מזינים לעור הפנים. 

הקפדה על שגרת חיים בריאה ושאר העצות שצוינו לעיל, מבטיחות לכם עור בריא, רענן וגמיש לאורך זמן, וללא התערבות כירורגית פולשנית.

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
מומחית בטיפולי אקנה ואנטי אייג’ינג.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *