התקשרי ליעוץ היום

טיפול קוסמטי לפנים

טיפול קוסמטי לפנים – הרבה יותר ממה שחושבים

הגיעה אלי לקוחה חדשה שביקשה טיפול קוסמטי לפנים, מהר מאוד הבנתי שמה שהיא קוראת לו כך ומה שאני מתכוונת אליו, הם שני דברים שונים לחלוטין. בשבילי טיפול פנים זה קצת יותר ממשיחת משחה, עיסוי באזור הרכות והשמעת פיכפוכי מים מרגיעים ברקע. טיפולי פנים, הן בגלל משמעותם הבריאותית, ובעיקר בשל ההשלכות שיש להם על חזותנו החיצונית, דורשים ממני כקוסמטיקאית יתר תשומת לב. ודרך אגב אני מצפה שהדבר יהיה נכון גם לגבי גישתם של המטופלים שלי.

תוכנית אישית עבור כל מטופל

המטופלים שמגיעים אלי לקלינקה, עבור כל טיפול קוסמטי לפנים שהוא, יודעים כי בטרם אניח עליהם את ידי ואטפל בהם, אבקש מכל אחד מהם לענות על שאלון המסכם עבורי את מצבם הבריאותי ומאפשר לי להכיר מקרוב את אורחות חייהם ועיסוקם. הסיבה לכך היא כי אני דוגלת בשיטה לפיה בעבור כל מטופל מותאמת תכנית אישית, לפי המידע שמסר. יתרה מכך, תוכנית זו תהיה תחומה בלוחות זמנים.

סוגי טיפול קוסמטי לפנים

בין סוגי הטיפול השונים שאני מציעה בקליניקה שלי ישנו הטיפול באקנה. כל לקוחה המגיעה אלי לקליניקה על מנת לעבור טיפול באקנה עוברת איבחון מלא של הפנים. תבינו לאחר 20 שנות נסיון ומאות מטופלות שעברו תחת ידי, אני יודעת שטיפול פנים באקנה לא מסתיים לאחר ביקור אחד. הדרך הטובה והמומלצת הנה לבנות תכנית שמורכבת מסדרה של טיפולי אקנה. מטרתם מחד ליישם צעדי מנע שכל תכליתם להרגיע את העור, ולמנוע התפרצות מחודשת של האקנה, ומאידך לדאוג לשיקומו של העור והעשרתו.

טיפול אחר, הוא טיפול אנטי אייג’ינג הנתפס בעיני רבים כמילת גנאי יותר מאשר ברכה. בכלל רבים נוטים לחשוב כי טיפול קוסמטי לפנים הוא סוג של מותרות ופינוק מיותר. אבל אני כקוסמטיקאית יודעת כי באמצעות טיפולים קוסמטיים על בסיס קבוע, עם דגש על אנטי אייג’ינג, ניתן לסייע לגוף לשמר ולשפר את העור. טיפולי פיליניג שונים וטיפולי מזוטרפיה, קרמים שונים, חומצות אלפא הידרוקסי, רטינולים ואמצעים טכנולוגיים שונים כולם עומדים לרשותי כדי לטפל בעורם של לקוחותי ולמנוע מפגעי הגיל לפגוע בהם ככל האפשר. לכן כאשר אני מדברת על אופטימיזציה של העור ופעולות אנטי אייג’ינג, כדאי להבין כי המונח מכיל הרבה יותר ממניעת הזדקנותו של העור, אלא זהו מכלול שלם של טיפולים שאם ייושמו כהלכה, יאפשרו להצעיר את מראה ואיכות עור הפנים בכמה שנים.

אחד הטיפולים היותר מורכבים שניתן להגדירו תחת הכותרת טיפול קוסמטי לפנים, הוא טיפול בפיגמנטציה.  מדובר באחת התופעות היותר מעיקות בכל מה שקשור ליופי ואסתטיקה. היום לאחר שנחקרה התופעה ניתן להציע מגוון אמצעים שונים כדי למגר אותה. אחד האמצעים הנפוצים, וגם הנגישים ביותר עבור טיפול זה הינם תכשירי קוסמטיקה. אלא שהיעילות שלהם מוגבלת. לכן מומלץ להתחיל טיפול בפיגמנטציה אצל קוסמטיקאית שתדע לאבחן את הכתמים, תבנה תוכנית טיפולים וגם תוסיף תוכנית ליום שאחרי, מתוך מטרה להקטין למינימום את הסיכוי לשובם של כתמי הפיגמנטציה. מדובר אם כן בטיפול המהווה למעשה סידרה של טיפולים. שגרת הטיפולים הזו תמקסם עבורכם את תהליך השימור וגם תסייע במניעת הופעתם של כתמים חדשים.

Fashion studio portrait of beautiful african american woman with perfect smooth glowing skin

הרבה יותר מסתם טיפול ליופי

טיפולי פנים מקצועיים אם כן חייבים להיעשות בהפרדה מלאה משאר טיפולי היופי. זאת מאחר ואין מדובר כאן רק בהיבט של אסתטיקה, אלא גם בהיבט בריאותי בכלל, ובכל הקשור לעור בפרט. יש כאן שילוב ואיזון מנצח בין שיפור שימור וטיפוח העור הן ברמת היופי והן ברמת הבריאות, שעל מנת להשיגו יש להתמקד ולהשקיע באופן יסודי. דבר המחייב ידע, מקצועיות ואף התמחות.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *