התקשרי ליעוץ היום

פילינג עמוק

פילינג עמוק לשיפור ושימור העור

באגדה על שלגיה, השאיפה ליופי היא שמניעה את העלילה, עת המלכה הרעה מנסה בכל עודה לנטרל את שלגיה שחוסמת את דרכה לתואר האישה הכי יפה. לאורך הדורות, כבר מאות ואפילו אלפי שנים, העיסוק ביופי העסיק והטריד את רוב הנשים. אמנם בסיפור שלגיה מדובר באגדה, אבל גם במציאות של ימינו הפנים הן עדיין חזות הכול. מחקרים שנערכו לאורך השנים מוכיחים חזור והזכר כי הרושם הראשוני שנוצר בינינו לבין בני שיחנו קשור יחס הדוק לפנים. מכאן ניתן להבין את החשיבות שבשיפור, שימור וטיפוח מראה הפנים בכלל ועור הפנים בפרט. כשאני מדברת על טיפוח הפנים, הכוונה כמובן לטיפולי פילינג עמוק.

הפילינג העמוק הוא אחד מתוך 3 סוגי הפילינג השכיחים וכפי שניתן להבין מהמונח עצמו, מדובר בפרוצדורה הפולשנית מתוכם. ניתן לדמות את גופנו למכונה משוכללת שמרגע בואנו לעולם מחדשת ומתחזקת את עצמה תודות למנגנון התחדשות טבעי. עם השנים, היות ועם הגיל המערכת הולכת ונשחקת, נדרשת עזרה חיצונית. הפילינג העמוק למעשה מסיר את שכבת התאים הישנים ובכך מסייע להתחדשות העור. הלנה מטרויה אולי הייתה רק אחת, אבל מצד שני כבר פסקו חכמינו כי על טעם וריח אפשר להתווכח. אני שבה ומזכירה כי פילינג עמוק הינו טיפול פולשני ועל פי רוב חד פעמי,  שלא מבטל את הצורך בטיפוח שוטף על בסיס יומי בבית ועל בסיס חודשי אצל הקוסמטיקאית האישית שלך.

אור ירוק לפילינג עמוק

לקוחות רבות שואלות אותי לפי מה ומתי צריך את הפילינג העמוק? הרי אם מקפידים על העשרת הפנים על בסיס יומי בתכשירים הנכונים לצד טיפולי פנים חודשיים, לא אמור להתעורר צורך באותו “טיפול שורש” יסודי. פה חשוב להבהיר אחת ולתמיד כי אין סתירה בין סוגי הטיפולים או מינונם. קוסמטיקאית טובה בכלל ואני באופן אישי מקפידה על התאמה אישית ונקודתית של כל מקרה לגופו. בהתאם לתפיסת האופטימיזציה של העור שעל פיה אני עובדת, המטרה הינה להעניק לפנים את הטיפול האופטימלי שיביא למראה הכי טוב שרק ניתן. בניגוד לרכבים שבהם כל טיפול תקופתי כולל רשימת מטלות קבועות, הרי שההחלטה על ביצוע פילינג עמוק היא תולדה של מצב עור הפנים. לכל אחת ואחת יש את התכונות האישיות שלה, כך שיש מי שתיאלץ לעשות הפילינג העמוק ויש מי שפילינג שטחי יעשה עבורה את העבודה.  אופטימיזציה  של העור כוללת בניית תכנית מותאמת אישית לכל מטופלת.

נקודה חשובה שכדאי לדעת, הינה שהפילינג העמוק נעשה אך ורק בידי רופא מוסמך ובקליניקה שמיועדת לכך. מעבר לסיוע בקבלת ההחלטה לגבי הצורך בטיפול עצמו, אני מלווה ומסייעת למטופלות שלי בהליך ההכנה של לפני ובשיקום שאחרי. היותר ומדובר בהליך מאוד דרסטי כלפי העור, ישנה חשיבות עליונה להכנות. פילינג עמוק זה רק שיאו של תהליך שלם שנועד לשקם את העור. הצורך בפילינג יכול להתעורר בקרב אלו שלאורך שנים הזניחו את מראה הפנים, העניקו לו את הטיפול הלא נכון או כתוצאה מגנטיקה.  

גם לאחר ביצוע הפילינג העמוק, הדרך להבראה מלאה של עור הפנים עדיין ארוכה. בטווח המידי לאחר הפרוצדורה, העור רגיש למדי וישנו צורך במעקב צמוד על מנת למנוע ממנו זעזועים מיותרים. בטווח של חודש לאחר הטיפול, כשעל פי רוב כבר חלפו רוב תופעות הלוואי, חשוב להקפיד על ביקור שבועי אצל הקוסמטיקאית, עם עדיפות לקוסמטיקאית מוסמכת על מנת להבטיח את המשך הליך האופטימיזציה של העור.

לא בכל מחיר

כפי שבוודאי הבנת, פילינג עמוק זה המוצא  האחרון. אני אישית תמיד דוגלת בהליכה מן הקל אל הכבד. לאחר שאני עורכת אפיון של לקוחה חדשה, אני בונה לה תכנית עבודה שנועדה להשיג מקסימום תוצאות במינימום הוצאות וטרחות. טיפולי העומק שמצריכים הפניה לרופאים ולניתוחים הם כאמור ברירת המחדל לאחר שכל השיטות הטבעיות לא הצליחו לבלום את ההידרדרות ולהביא לשיקום במהירות. גם אז, אני מקפידה על הכנה הדרגתית של העור כך שבעת ביצוע הפילינג העמוק ניתן יהיה להפיק את המיטב בהיבטים של האופטימיזציה של העור אצל רוב המטופלים.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

שמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com