התקשרי ליעוץ היום

טיפול בצלקות אקנה מחיר

ליופי יש מחיר אמרנו את זה לא פעם. לא רק מחיר כספי אלא גם מחיר אחר, כזה העולה לנו בזמן, סבלנות ולעיתים גם בכאב וסבל. קחו לדוגמה את צלקות האקנה. מליוני אנשים ברחבי העולם סובלים מצלקות שנשארו להם בירושה מה”חצ’קונים” שעיטרו את פניהם בגיל ההתבגרות, ונשארות זמן רב לאחר שהאקנה נעלם. אבל היום לאור התפתחות הטכנולוגיה פותחו כמה שיטות טיפול בצלקות אקנה. מחיר אותן שיטות משתנה אומנם, ולא רק מבחינת הערך הכספי. אך השיפור שהן מקנות למטופלים הוא רב ערך, בשל ההרגשה הטובה ושיפור הביטחון העצמי.

Medical doctor drawing acne on the virtual screen.

סוגים שונים של צלקות אקנה

צלקות אקנה הן השתלשלות של זיהומים ודלקות בעור שברוב המקרים לא החלימו בצורה מושלמת. באופן כללי נמצא לרוב שני סוגים של צלקות אקנה. צלקות פיגמנטציה וצלקות “חורים” או בלשון מקצועית חטטים.

צלקות פיגמנטציה הן כתמים שנשארו כאשר נעלמים הפצעונים. הנקודות הללו מקבלות צבע ורוד או חום בהיר המכער את העור. הצלקות הללו שכיחות לרוב בעיקר בעור כהה. צלקות החורים, לעומת זאת, הן חללים או חורים בעור כתוצאה מפצעי אקנה שהיו נגועים במוגלה. לרוב מדובר במוגלה שפוצצה על ידי המטופל, ובסופו של דבר הזדהמו עד להופעת הצלקת.

טיפול בצלקות אקנה – מחיר וסוגי טיפול

בואו ונבחן מספר שיטות טיפול בצלקות אקנה, מחיר כל אחת מהן, כפי שיובא כאן, אינו מתייחס לעלות הכספית שלהן, אלא למה שהן דורשות ממי שמטופל בהן לחוות. לצורך העניין החלטתי להתמקד בשתיים, הראשונה, טיפול בלייזר, ואילו השנייה טיפול בצלקות אקנה בגלי רדיו.

שיטת הטיפול של הלייזר אינפרה אדום ולייזר CO2 נחקרה ויושמה בהצלחה על ידי דרמטולוגים. ההבדל העיקרי בין הלייזר אינפרה אדום ל CO2 הוא בעומק החדירה המשפיע על העור. אינפרה אדום עובדת ברמות יותר שטחיות עבור מה שמוגדר צלקות אקנה קלות. הלייזר CO2 יעיל יותר בהעלמת צלקות חמורות ועמוקות של אקנה, מאחר והוא עובד בעומקים גדולים יותר. אבל אמרנו מחיר, הלא כן? ובכן טיפול בצלקות אקנה בלייזר יוצר כוויות חזקות על העור, ולכן מדובר בטיפול כואב יותר. בטיפול מאיידים את השכבה העליונה של העור כדי להחיש את היווצרותן של רקמות חדשות. בנוסף, דורש הטיפול גם הרדמה מקומית שבסיומה על המטופל לחבוש תחבושת הגנה על האיזור המטופל למשך שבוע עד שבועיים לאחר מכן, תלוי ברגישות העור. כמו-כן, חשוב ביותר שהעור לאחר הטיפול לא ייחשף לקרני השמש בגלל הרקמות החדשות שצריכות להתחדש, וכן למנוע היווצרותם של כתמים בעור. כיום ניתן להשתמש גם בלייזר ללא אידוי השכבה העליונה של העור, אז אין צורך בהרדמה מקומית. אולם משך הטיפול ארוך יותר ומחייב חמישה טיפולים רצופים לפחות בהפרש של שלושה שבועות בין טיפול לטיפול. רצוי לציין כי הטיפול אינו מתאים לאנשים כהי עור או למי שנוטים להיפר-פיגמנטציה.

Comparison portrait of old photo with acne and healthy skin of woman. Skincare concept.

טיפול בצלקות אקנה בגלי רדיו

טיפול בצלקות אקנה בגלי רדיו  אנו עושים שימוש בטכנולוגית ה- NRF (Nano Fractional Radio) המבוססת על תמסורת פינים מדוייקת המבטיחה פיזור אחיד של אנרגיה. . למכשיר שתי ידיות.  ידית ה- Fractional  תשמש אותנו במקרה זה מאחר והיא זאת שבעצם מעבירה זרם חשמלי מדוייק לרקמת העור באמצעות פינים קטנים המעבירים זרם חשמלי לשכבות העור הגורם לפציעה קטנה ומבוקרת בשכבות האפידרמיס והדרמיס, ומביא לתהליך חידוש העור,  כלומר ליצירת סיבים חדשים של קולגן וסיבים אלסטיים, ולריכוך הרקמה הצלקתית. מאחר וגלי רדיו אינם נספגים במלנין הם מתאימים גם לבעלי עור כהה, ואין חשש מכתמי פיגמנטציה. הטיפול אינו מחייב הרדמה מקומית. על העור תיווצר אדמומית קלה שתעלם במהרה. אז כן ליופי יש מחיר, אבל הוא לא חייב להיות יקר מדי גם לא ברמת הכאב והסבל.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

שמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *