התקשרי ליעוץ היום

מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח 

אבו נפחה מכירה? לא, הכוונה איננה לסטיילינג של שיער אלא במקור לשם של אותו עיצוב. ישנם סוגים של דגים שכחלק ממנגנון הגנה שלהם יודעים להתנפח לממדים של כמעט פי 2 מגודלם הטבעי, ובכך ליצור הרתעה כלפי איומים שונים שמופנים כלפיהם מצד בעלי חיים אחרים.  מה שמעניין ומפליא אותי בתור קוסמטיקאית, זאת היכולת למתוח את העור בצורה טבעית ללא כל צורך בעזרים חיצוניים. אילו גם לנו בני האדם הייתה היכולת המופלאה הזאת לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח. אבל האמת היא שכן יש לנו את היכולת הזאת. אולי לא מתיחת פנים בצורה טבעית ועצמאית לחלוטין כמו דגי האבו נפחה, אבל בהחלט ללא ניתוח. מגוון הכלים והאמצעים שעומדים לרשותי בתור קוסמטיקאית מוסמכת מודרנית, מאפשרים לי לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח וללא כל צורך בטיפולים פולשניים או חיתוכים שמחייבם אשפוזים ממושכים.

כדי להיכנס לעוביו של העור, צריך שתביני מה גורם לו, לעור, להתכווץ מלכתחילה. בניגוד לבעלי החיים האחרים בטבע, בין אם אלו דגי האבו נפחה חיות אחרות, לנו בני האדם אין מנגנון התחדשות טבעי חזק דיו. כך, שלאורך השנים תאי העור בכלל ובפנים בפרט הולכים ונשחקים מחד, אבל יכולת ההתחדשות נשחקת ונחלשת מנגד. מדובר בתהליך עיטי אבל רציף, שהולך וצובר תאוצה ככל שבאים בשנים. כאשר המראה של העור המקומט מתחיל לבלוט לעין, התגובה הטבעית שלנו זה בהלה ודאגה שמובילות היישר לחיקם ה”חם” של הפלסטיקאים למיניהם. אלא שכאמור, יש אלטרנטיבה טבעית יותר, נעימה יותר ובעיקר בריאה יותר. הכוונה כמובן לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח.  

מתיחת פנים ללא ניתוח לאופטימיזציה של העור

בתור קוסמטיקאית מוסמכת, אני רואה כעור חלק אורגני משאר הגוף. מכאן שלא מדובר בחלק חילוף של רכב שניתן לחתוך, לשפצר ולהשיב למקומו “כמו חדש” , כפי נוהג לומר  המוסכניק שלי. טיפולים פולשניים כגול פילינג עמוק או ניתוחים פלסטיים הם בגדר ברירת מחדל רק לאחר שקלו כל הקיצין. כל עוד זה תלוי בי, חלה עליי החובה לעשות הכול על מנת להציע מתיחת פנים ללא ניתוח ובכך למנוע מלקוחותיי את הגרוע מכל. מתיחת פנים ללא ניתוח זאת לא סתם סיסמה שיווקית, זאת גישה שלמה שדוגלת במתן מענה טבעי ככל הניתן ללא כל צורך בחיתוכים מיותרים. אני מקפידה לבחון את פניה של כל לקוחה מלפני ומלפנים על מנת לקבל את התמונה במלואה. גישת האופטימיזציה של העור שבה אני דוגלת מאפשרת להעניק לכל אחת ואחת טיפול פרטני שעובר מן הקל אל הכבד. תחילה באמצעות דרמהפן, משם אל הפילינג העדין, חומצות הרנלטלין?, התכשירים ההיבאאוסידים? ועד המסכות, כולן נועדו להסיר את הכתמים ושאר תסמיני הגיל.

באמצעות הסרת התאים המתים והעשרת תאי העור החדשים, הפנים כמו נמתחים מעצמם ומשיבם לך את המראה הצעיר והרענן. משול הדבר לאותו דג אבו נפחה, שמשנה את ממדיו בתגובה לתחושת הסיכון. הטיפול הקוסמטי שאותו אני מציעה מגיע בתגובה לכל המפגעים שכבר פגמו במראה ומאיימים להמשיך ולכער. בניגוד לדג שמתנפח בצורה מרשימה אבל שב לממדיו הטבעיים מיד עם חלוף הסכנה, טיפול קוסמטי נכון ומקצועי על פי העיקרון של מתיחת פנים ללא ניתוח בליווי המשך שימור וטיפוח על בסיס יומי יבטיחו לך מראה טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן.

למתוח את הפנים, לשחרר ולהרפות את המתחים

שימור, שיפור וטיפוח המראה החיצוני משפיע ישירות על התחושה הפנימית. הרי ברגע שאת נראית טוב, התגובות מן הסביבה לא מאחרות לבוא ואין כמו משוב חיובי לטפיחה על האגו. בנוסף, כאשר דאגות בנוגע למראה ולחן החיצוני מוסרות, הנפש הרבה יותר רגועה ושלווה. למעשה הקפדה על ביקור חודשי אצל קוסמטיקאית יוצרת מעגל קסמים נפלא. הטיפולים מבטיחים מתיחת פנים ללא ניתוח, שיפור המראה  מוביל לשיפור התחושה ושיפור התחושה משפיעה על המראה שכן כל המחקרים בנושא מצביעים על קשר ישיר בין מתח נפשי ודאגות לבין הבריאות בכלל ועל היווצרות סימני גיל על פני העור בפרט.

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com