התקשרי ליעוץ היום

טיפול באקנה

טיפול באקנה הגועשת

טיפול באקנה דומה לטיפול נגד רעידות אדמה. כדור הארץ כידוע, בנוי ממספר שכבות. השכבה החיצונית שמוכרת לנו בתור האוקיינוסים והיבשות שמקיפים את העולם כשמתחתיהם ישנן עוד שכבות. אותן שכבות פנימיות אמנם נסתרות מן העין אבל הם רוחשים פעילות כל העת. כל רעידת אדמה, גל צונאמי והתפרצות של הר געש הם למעשה אמצעי שחרור לחץ של אותן שכבות תת קרקעיות. כלומר, הפעילות יוצרת לחצים בכל מיני אזורים על פני כדור הארץ. הלחץ מחפש נקודות תורפה כדי להשתחרר וכאשר נמצאת החוליה החלשה, מתרחש אותו זעזוע בדמות רעידת האדמה. טיפולי אקנה למעשה באים לתת מענה לאותם זעזועים, כאשר הם מתרחשים על עור הפנים.

הפנים שלנו, בדומה לכדור הארץ, גם הן בנויות ממספר שכבות של עור וגם בהם ישנה פעילות תת עורית סמויה מן העין. טיפול פנים על בסיס יומי אמור לסייע בעדך למנוע את אותה תופעה של הצטברות לחצים. אבל כמו שלא ניתן למנוע רעידות אדמה, כך לא ניתן למנוע הופעה של פצעי אקנה מעת לעת. אבל משכבר הופיעו, יש מגוון טיפולי אקנה שיבטיחו מיגור מהיר ויעל ככל האפשר שלהם. טיפול באקנה מתחיל ברגע שמתקבלת אותה “אזהרת צונאמי”. כלומר, הופעה של פצע אחד מהווה אזהרה לקראת הבאות. ככל שתמהרי לטפל בפצעון הראשון כך תמנעי את הצורך בטיפולי אקנה נוספים.

כל לקוחה שמגיע אלי לקליניקה על מנת לעבור טיפול באקנה, עוברת אבחון מלא של הפנים. לאחר יותר מ-20 שנות ניסיון ומאות מטופלות שעברו תחת ידי, אני יודעת שטיפול פנים לעולם לא יכול להיות נקודתי. כלומר, הצורך בטיפול באקנה מהווה סימן לפעילות געשית תת עורית שבכל רגע יכולה להתפרץ במלוא העוצמה כמו הר געש. רק לאחר אבחון ראשוני וקבלת תמונה מלאה, ניתן להתקדם אל עבר אותו טיפול באקנה.

טיפול באקנה וטיפול פנים מונע

ברוב המקרים, טיפול באקנה לא מסתיים  לאחר ביקור אחד. הדרך הטובה והמומלצת הנה לבנות תכנית שבנויה מסדרה של טיפולי אקנה. גם אם כבר אחרי הביקור הראשון הצלחתי להסיר את אותו פצעון מטריד, הרי שעצם הופעתו מעידה כי יש הרבה פעילות ולחצים שבכל רגע עלולים להתפרץ שוב אל מעל לפני השטח. טיפול פנים בכלל ובאקנה בפרט בנוי מיישום של צעדי מנע שכל תכליתם זה להרגיע את השטח מעל ומתחת לעור הפנים.  בין אם באמצעות חומרים מבוססי חומצות אלפא או בטא ובין אם באמצעות טיפולים מבוססי קרני אור.

בתור קוסמטיקאית מוסמכת, זווית הראייה שלי איננה אך ורק אסתטית אלא גם בריאותית. כלומר, לצד הדאגה להקנות לך את מראה עור חלק וקורן, אני גם שמה דגש על שיקום העור והעשרתו ברכיבים בעלי ערך בריאותי. אזורים שפקדה אותם רעידת אדמה מוגדרים בתור אזורים נפגעי אסון. מיד עם חלוף הסכנה הרשויות השונות נרתמות להליך ממוקד של שיקום ההרס. זה בדיוק מה שקורה בעת טיפול באקנה. לאחר ההתפרצות מתחיל שלב הבלימה, שיקום והשיפור. כלומר, מצב העור התדרדר עד כדי הופעת האקנה. מרגע זה ואילך אני ממלאת את תפקיד כוחות החילוץ וההצלה. טיפול פנים בקליניקה שלי, כל טיפול,  מעביר את העור תהליך של אופטימיזציה כך שממצב של מוכה הרס הוא עובר למצב של כמו חדש אצל רוב המטופלים.

התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com