התקשרי ליעוץ היום

הרמת עפעפיים עליונים מחיר

הרמת עפעפיים עליונים – מחיר

“אני רואה לך בעיניים…” מתנגן השיר, אז זהו שלא תמיד ולא כולם יכולים לראות את העיניים. יש מי שהעפעפיים שלהם צונחים. לעיתים מדובר בצניחת עפעפיים מדומה משום שהעפעף לא באמת צונח, אלא נראה כאילו הוא צונח בשל העור החיצוני המכסה את העפעפיים. אז מצטמצם שטח העפעף העליון וקפל העור מכסה אותו, לעיתים עד הריסים. ישנם גם מצבים קיצוניים בהם קפל העור עשוי לעבור את הריסים ולהפריע לראייה, וישנם גם אחרים המוטרדים מכך שצניחת העפעפיים שלהם מקנה להם מראה מבוגר יותר מכפי גילם. או לחילופין מהעובדה שהם נראים עייפים, עצובים, ולעיתים גם הפכו לבעלי עיניים קטנות בעוד שבעבר היו להם עיניים גדולות ועוד. אצל נשים גוברת המצוקה משום שחלקן לא יכולות להתאפר או שהאיפור נמרח בשל עודפי העור והשומן באזור העפעפיים. בשביל כל אלו מהווה האפשרות לבצע הרמת עפעפיים עליונים – מחיר של מה בכך.

Plastic surgeon drawing lines over eyelid of a nice young female before cosmetic operation.

החלק הכי עדין בגופנו – עפעפיים עליונים

אם נתרכז בעפעפיים העליוניים נגלה כי הם הרקמה המגינה על העין, אפשר לדמות אותם לכמעין תריסים הדואגים להגן על אחד האיברים העדינים ביותר בגופנו. לעפעפיים תפקיד חשוב בשמירה על בריאות העין ומטרתם לאפשר לנו ראיה חדה ותקינה. תפקיד אחר לא פחות חשוב הוא להוות מנגנון מכני הגורם לסיכוך העין אשר דואג לפיזור אחיד של שכבת הדמעות על משטח העין החיצוני. יש להם גם תפקיד מאוד אקטיבי במערכת ניקוז הדמעות.

בהסתכלות מקרוב ניתן לגלות כי לעפעפיים מספר שכבות. בתחילה, העור הדק ביותר בגופנו וזה שהוא כמעט חסר שומן תת עורי. מתחת לעור זה ניתן למצוא שרירים, רקמות חיבור, מעט שומן וכמובן עצבים. החל מגיל 30 לערך חווים לא מעט אנשים צניחת עפעפיים כל אחד ברמה שונה כמובן. לעיתים מדובר בהפרעה אסתטית, ולעיתים בהפרעה של ממש הפוגעת בשדה הראייה, במקרה כזה מחוייבת הרמת עפעפיים עליונים, מחיר הטיפול כאן הופך להיות פחות משמעותי.

הרמת עפעפיים עליונים – מחיר הטיפול

כשאני באה לדבר על מחיר טיפול אני לרוב לא מדברת במונחים כספיים, אלא אני מעדיפה להתייחס למה שכל טיפול אמור לכלול מבחינת המטופל. כלומר, רמת הכאב, זמן ההחלמה, סיבוכים אפשריים וכדומה. לכן תנו לסקור עבורכם מספר אופציות לטיפול, ולבחון כאן במה כרוך כל טיפול כזה לפי המדדים שמניתי.

שיטה אחת להרמת העפעפיים העליונים היא של פילינג להרמת עפעפיים ושיפור מראה העור. לכאורה הטיפול מגרה את האלסטין ואת סיבי הקולגן וגורם ליצירה של תאי עור. ובאמת ניתן באמצעות הטיפול למתוח את העור, למצק את הרקמות ולהנות ממראה צעיר ואחיד. לכאורה מעולה, אולם יש יש לזכור כי מדובר באחת מרקמות העור העדינות ביותר הקיימות בגופנו, ולכן מומלץ משנה זהירות כאשר מדובר בפילינג. האפשרות לכוויה, או ליצירת פיגמנטציה קיימת, ואז תסתיים לה הרמת עפעפיים עליונים – מחיר שלא רצינו לשלם.

אפשרות אחרת היא הזרקת בוטוקס אל המצח, צידי העיניים ובין הרקות. לכאורה טיפול שנמשך מספר דקות. ייתכן אף כי תוצאות הטיפול יחזיקו מעמד כשמונה חודשים לכל היותר, ונוסף על הרמת העפעפיים עשויים להעלם גם קמטי המצח. העניין הוא שהרופא המטפל צריך להיות מיומן אחרת תופעות הלוואי יכולות להיות מאוד לא נעימות. ובין היתר נחווה אי סימטריה בצניחת העפעפיים , או נגביר את התופעה בשל גירוי מהחומר המוזרק.

Facial Treatment. Portrait Of Beautiful Sexy Woman With Closed Eyes And Black Surgical Lines On Skin. Closeup Of Hands Touching Young Female Face. Plastic Surgery Concept. High Resolution

טיפול באמצעות טכנולוגיה חדישה

טכנולוגיה האבלציה התרמו מכאנית עליה מבוסס מכשיר המזוטיקס, היא נטולת קרינת גלי רדיו ולייזר, מה שהופך אותה לבטוחה לשימוש בקרב העפעף וגלגל העין. החום המועבר לעור באמצעות טיפ תרמי שאינו מתכלה, מביא להתחדשות האפידרמיס וליצירת קולוגן חדש בתהליך ממושך  של מספר שבועות ואפילו חודשים, ומביא למתיחה והידוק העור סביב העיניים, אם תשאלו אותי מומלץ.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *