התקשרי ליעוץ היום

הרמת עפעפיים מחיר

הרמת עפעפיים – מחיר היופי

אחד מפגעי הגיל הוא מה שקורה לעור שלנו. בגיל המבוגר העור מאבד מהאלסטיות שלו, מצטבר ומתארך. זוהי גם אחת מהסיבות להיווצרותם של קמטי עודף עור באזורים חיוניים כגון העפעפיים שלנו. ואכן ישנם כאלו שעודף עור זה מהווה עבורם בעיה קשה להתנהלות בחיי היום יום. במקרים פחות קיצוניים ישנם אלו הסובלים מאותם שקים ונפיחויות לא נעימות הנאספים מתחת לעפעף התחתון שלנו, והמקנים לנו את המראה העייף והמזדקן. אחת הדרכים להתמודדות עם התופעה היא לפנות לפלסטיקאי ולעבור ניתוח הרמת עפעפיים. מחיר הניתוח הוא רק אחד מאותם גורמים העשויים להרתיע אותנו לפעול בנושא.

Closeup shot of female eye with day makeup. Perfect eyelashes.

למה לא ניתוח

שאלה טובה. והתשובה היא, כי מדובר בסופו של דבר בפרודצורה המצריכה הכנה. העובדה כי ניתוח הרמת עפעפיים הפך לניתוח מאוד פופולארי עדיין אינה משנה את העובדה כי מדובר בניתוח לכל דבר. מה שאומר שגם נצטרך זמן התאוששות העשוי לארוך עד כמה חודשים. בנוסף, אחת מתופעות הלוואי האפשריות בניתוח היא אסימטריה בין העפעפיים, תופעה שקורית לעיתים. וכן, הופעתן של צלקות לא אסתטיות. ומעל לכל ניתוח מצריך גם הרדמה, כך שלא כל אחד יכול לעבור את הפרוצדורה הזו.

אז איך בכל זאת נצליח לטפל בצניחתם של העפעפיים שלנו ללא כל התערבות כירורגית, ועם כמה שפחות כאב. שהרי לכל טיפול הרמת עפעפיים מחיר כזה או אחר שלרוב כרוך בכאב.

הרמת עפעפיים – מחיר הכאב

ישנם היום לא מעט טיפולים יעילים שחלקם יכולים לסייע גם לעור הפנים בכללותו, כאשר כמובן ההתמקדות שלנו היא בעפעפיים.

אפשרות אחת היא להזריק בוטוקס למצח. ישנם רופאים המבצעים את הפרוצדורה הזו, וכך דרך מתיחת המצח כלפי מעלה אמורים העפעפיים השמוטים להתרומם. אולם תמיד קיימת האפשרות שהזרקה לא מיומנת עלולה ליצור את האפקט ההפוך של צניחת עפעפים במקום מתיחה. כמו כן יש צורך בשבועיים התאוששות וייתכנו שטפי דם בעקבות ההזרקה.

ואם כבר הזרקות אז יש מי שפונים למזותרפיה, כלומר הזרקת חומרים פעילים כגון חומצה הילארונית, ויטמינים, אנזימים ומינרלים לדרמיס, כלומר השכבה האמצעית של העור. טיפולים אלו המתבצעים אצל רופאים שעושים שימוש בזריקות ידיניות או אקדח הזרקה מיוחד. יש לציין כי מדובר בטיפול הגורם לכאב ואדמומיות ושטפי דם החולפים לאחר שבועיים.

שיטה אחרת היא של המזו רולר. כאן עושים שימוש בגלגלת עם סיכות קטנות אותה מגלגלים על העור. תפקידה של הגלגלת לייצר קולגן חדש ולהחדיר חומרים פעילים לעור. גלגולה על פני עור העפעפיים יצור פציעה מבוקרת באזור, והתגובה מגייסת את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף, על מנת לייצר קולגן חדש. כך מתמצק העור הרפוי. בנוסף הגלגלת דואגת להמרצת הדם וגורמת להתחדשות התאים. המכשיר מגיע עם סיכות בגודל שונה ובדרגות חדירה שונות. בדרגה גבוהה הוא מיועד לטיפול על ידי רופאים בלבד. כאן הטיפול כואב ודורש אילחוש והרגעה. בדרגות הנמוכות שלו יותר הוא מיועד לשימוש קוסמטי בידיהן של קוסמטיקאיות.

Doctor drawing marks on female face against white background.

הרמת עפעפיים ללא כאב

אז איך בכל זאת נצליח לבצע טיפול הרמת עפעפיים ונביא להפחתה ברמת הכאב? אני רוצה להציג בפניכם את שיטת האבלציה התרמו-מכאנית או TMA, שהיא טכנולוגיה חדשה להצערת העור. על בסיס טכנולוגיה זו פותח מכשיר המזוטיקס. הטכנולוגיה הזו משפיעה על רקמת העור באזור העפעפיים. מאחר וזוהי טכנולוגיה נטולת קרינת גלי רדיו ולייזר, הרי שהיא בטוחה מאוד. היא מצליחה להעביר חום לעור באמצעות טיפ תרמי מיניאטורי שאינו מתכלה, ואשר הינו בעל גיאומטריה של מיקרו פרמידות. הטיפ דואג להעביר אנרגיית חום באמצעות מגע מהיר תוך תנועה אנכית אל השכבה העליונה של העור, ובכך בעצם אינו גורם לכאב. מסתבר אם כן שאפשר לבצע טיפול הרמת עפעפים, מחיר היופי אינו חייב להיות כרוך בכאב.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *