התקשרי ליעוץ היום

העלמת קמטים בפנים

טיפים מתקדמים להעלמת קמטים בפנים

המון שיטות וטיפולים מוצעים לשם העלמת קמטים בפנים. אז תנו לי לעשות לכם סדר ולבחון מהם השיטות והטיפולים שהוכחו מחקרית כיעילים להעלמת קמטים.

Face Skin Cleaning

חומרים פעילים

רטין A – חומצה רטינואית היא נגזרת של ויטמין A. זהו החומר הראשון שאושר על ידי ה- FDA ב- 1996 ומאז הוא מהווה רכיב מרכזי בטיפול לשם העלמת קמטים בפנים כשמדובר בריכוז של 0.05%.  לפי מחקרים זהו אחד החומרים יחידי הסגולה שמריחה חיצונית שלהם לאורך זמן יכולה להביא לשינוי של ממש בעור הפנים. כלומר מדובר לא רק בעיכוב הזדקנות העור, אלא גם בשיפור מרקמו, מראהו וצימצום קמטיו. כמו-כן, הוא מפחית קמטי פיגמנטציה, מטפל באקנה ומונע היווצרות קימטוטים ונזקי עור.

ויטמין C – מנוגדי החמצון המרכזיים בטבע, ממלא תפקיד מרכזי בניטרול נזקי הרדיקלים החופשיים. תכונתו העיקרית היא השפעתו המשמעותית בייצור הקולגן. אך הוא רגיש למים, קשה לשמר אותו, וריכוז גבוה שלו עלול להביא לגירוי בעור, בנוסף יש לו ריח לא נעים.

בוטוקס – מדובר ברעלן שזריקה פשוטה ממנו פשוט משתקת חלקית את השריר שגורם להופעת הקמט ומישרת זמנית את העור שמעליו. האפקט שלו, העלמת קמטים בפנים, נמשך עד שישה חודשים, וברגע שהשפעת הרעלן פגה, הקמטים מתחילים לחזור.

חומצה היאלרונית –חומר מילוי הקמטים הנפוץ ביותר בעולם. חומצת רב-סוכר בעלת יכולת גבוה לספיחת מים המצויה ברקמות החיבור בגוף באופן טבעי. אבל בעוד החומצה ההיאלרונית הטיבעית בגופנו מתפרקת בעור בתוך ימים ספורים, הרי שזו עמידה יחסית ותתפרק בטווח של בין שישה ל-12 חודשים. החומצה עובדת כסוג של “שפכטל” שממלא את הקמט. היא מגרה את העור לייצור קולגן ואם מצליחים לייצר כמות גדולה יחסית של קולגן בעור, האפקט יכול להחזיק מעמד אפילו שנים.

העלמת קמטים בפנים באמצעות פילינג

פילינג בינוני או שיטחי עם חומצות בטא-הידרוקסיות הוא טיפול נוסף, כשכאן המטרה היא לשפר את טקסטורת העור והגוון שלו, לתקן נזקי שמש ולמנוע היווצרות קמטים בגילאי 30. הנציגה המובילה בחומצות הללו היא החומצה הגליקולית. לפי המחקרים החומצות הללו אכן יעילות בשיפור איכות העור, אך השפעתו על הקמטים הקיימים מינמלית. באשר לתכשירי המדף, הרי שהריכוז שלהן באלו נמוך כל כך שיעילותם קטנה הרבה יותר.

פילינג עמוק – כאן קיימים שני סוגים עיקריים של פילינג. הפילינג הכימי המבוסס בעיקר על שילוב של פנול ושמן קרוטון בריכוזים שונים, והוא מיועד לשימוש על ידי רופאים ופלסטיקאים. והשני פילינג באמצעים טכנולוגיים.

Anti aging treatment and plastic surgery concept. Beautiful young woman with hands on cheeks and eyes closed with a serene expression in a beauty, skincare and spa concepts. Perfect skin. Portrait isolated on white with copy space for text.

טיפול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

אבל אם כל החומרים והאמצעים שנמנו למעלה אינם מה שאתם מחפשים, הרי שתמיד ישנה אפשרות אחרת לטיפול העלמת קמטים בפנים. את זו ניתן להשיג באמצעות מכשירים שונים. הנה כמה מהם: המזוטיקס של חברת נובוקסל. מדובר בטכנולוגיה המצליחה להעביר חום לעור באמצעות טיפ תרמי שאינו מתכלה. התוצאה היא שבעת המגע החם נוצר אידוי נקודתי של האזור בו נוצר גלד עדין דמוי רשת שבולט במשך השעות הראשונות שלאחר הטיפול, ועד כמה ימים לאחריו. מתחתיו מתחדש האפידרמיס, וגם הדרמיס כך שלאחר מספר שבועות נוצר קולגן חדש המביא לטישטוש הקמטים שנוצרו.

אפשרות אחרת היא של הטיפול בגלי רדיו הדואג לחמם באופן מבוקר את שכבות העור העמוקות, ומביא לייצור סיבים חדשים של קולגן ואלסטין. באופן כזה, העור מחזיר לעצמו את הגמישות שאבדה לו והתוצאה היא של עור מוצק יותר. הקמטים נעלמים או מטושטשים והסיכוי לגרום לנזק לעור הוא מינימלי.

או לחילופין טיפול במכשיר ה- CeNergy המבוסס על תמסורת מדוייקת של מיקרו אלקטרודות המבטיחות פיזור אחיד של אנרגיה. ידית ה- Fractional מאפשרת להוליך זרם חשמלי מדוייק לרקמת העור, וזה יוצר פציעה קטנה ובלתי נראית לעין בשכבות האפידרמיס והדרמיס. החימום והפציעה המבוקרת גורמים ליצירתם של סיבים חדשים של קולגן וסיבים אלסטיים.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *