התקשרי ליעוץ היום

העלמת קמטים במצח

 העלמת קמטים במצח – האפשרויות השונות

נשים רבות בגילאי השלושים שלהן ומעלה נבהלות מיד עם הופעתו של הקמט הראשון שמופיע בפנים, או איך אמרה לי אחת המטופלות שלי, שהיא הרגישה כאילו מדובר ב”התחלה של הסוף”. הקמטים הראשונים מופיעים על פנינו כאשר אנו מניעים את שרירי הפנים ובמהלך חיוך, צחוק, עצב, מחשבה וכדומה, אלו נקראים קמטי הבעה., הנמצאים במצח, צידי הפה, צידי העיניים ובין הגבות. הקמטים במצח הם הבולטים ביותר בשל מיקומם, ובצירוף הקמטים בין הגבות, יש מצב שנראה כועסים ואפילו זועמים. איך אפשר לטפל ולהביא למצב של העלמת קמטים במצח. הנה כמה מהפתרונות שיש.

beauty woman on the dark background

מילוי קמטים

אם תלכו לרופא העוסק בתחום הקוסמטי, ותבקשו טיפול העלמת קמטים במצח, רוב הסיכויים שהוא ימליץ לכם על מילוי הקמטים בחומרים שונים. אין לי שום דבר חלילה נגד רופאים או הרפואה, אבל כדאי שתהיו מודעים לכמה עובדות חשובות. הראשונה, לא כל רופא שמזריק חומר מילוי שולט בכל חומרי ההזרקה. לכן כדאי להתעניין מראש באיזה חומר הזרקה הרופא משתמש, ולללמוד קצת על החומר הזה.

כי לא כל חומר מתאים לכל קמט. ישנם קמטים דינמיים, כמו קמטי ההבעה, שממשיכים להשתנות, ויש קמטים יציבים. לכן צריך להתאים את החומר לסוג הקמטים ולמיקומם. בנוסף הפנים ממשיכות להתבגר ולהשתנות, לכן רוב הסיכויים שהרופא ימליץ לכן על חומר “זמני”. וכאן בדיוק הבעיה – אין דבר כזה.

סיליקון וארטיקול הם חומרים שאומנם מגרים את העור ליצור קולגן, אבל הם משאירים בעור חומר לתמיד. ארטיקול משאיר שאריות של פרספקס והסיליקון משאיר מיקרו טיפות של שמן סיליקון. ואילו הבוטוקס הוא אולי חומר ששמו הולך לפניו כמיישר קמטים במצח וסביב העיניים, אבל הוא לא מספיק למלא אותם. בנוסף, הגוף מפתח נוגדנים לנוכחותו של הבוטוקס והוא עלול להפסיק להשפיע.

העלמת קמטים במצח ותזונה נכונה

דרך אחרת לטיפול העלמת קמטים במצח היא באמצעות ריבוי באכילת פירות וירקות מסויימים, העשוי להאט את התקמטות העור. קחו לדוגמה את האבוקדו שהוא פרי העשיר בשומן חד בלתי רווי, והמכיל נוגד חמצון – ויטמין אי, המקדם עור בריא עם  מרקם צעיר ורך. גם הגזר הגדוש בבטא קרוטן שהוא רכיב תזונתי המשפר את בריאות העור. המלפפון הוא בעל רמת בסיסיות גבוה למדי המקדמת את התחדשות התאים.

דודבנים שחורים ואוכמניות כחולות הם פירות המכילים פלבנואידים, כלומר נוגדי חימצון עוצמתיים הפועלים למראה עור בריא ונטול מקמטים. כך גם הגוייבאה העשירה בויטמין סי הנחוץ לבניית קולגן ולקידום האלסטיות של העור.

פלאי הטכנולוגיה

אפשרות אחרת היא לרתום את פלאי הטכנולוגיה לטיפול. בכלל אני ממליצה להעדיף מכון קוסמטיקה שבו מספר אפשרויות לטיפול, כולל טיפול במכשירים שונים. הטיפול בגלי רדיו לדוגמה דואג לחמם באופן מבוקר את שכבות העור העמוקות, ומביא לייצור סיבים חדשים של קולגן ואלסטין. באופן כזה, העור מחזיר לעצמו את הגמישות שאבדה לו והתוצאה היא של עור מוצק יותר. הקמטים נעלמים או מטושטשים והסיכוי לגרום לנזק לעור הוא מינימלי.

אפשרות אחרת היא לטפל בטכנולוגית  ה- NFR. מכשיר ה- CeNergy העובד בטכנולוגיה זו המבוססת על תמסורת מדוייקת של מיקרו אלקטרודות והמבטיחה פיזור אחיד של אנרגיה. מאפשר באמצעות ידית ה- Preactional. להוליך זרם חשמלי מדוייק לרקמת העור. הזרם החשמלי יוצר פציעה קטנה ובלתי נראית לעין הנעשית באופן מבוקר, בשכבות האפידרמיס והדרמיס. החימום יחד עם המיקרו פציעה המבוקרת גורמים ליצירתם של סיבים חדשים של קולגן וסיבים אלסטיים.

Girl having problems with skin looking in the mirror

דרך אחרת להביא למצב של העלמת קמטים במצח היא באמצעות אבלציה תרמו מכאני או TMA. המיושמת במכשיר המזוטיקס של חברת נובוקסל, המעבירה חום לעור באמצעות טיפ תרמי שאינו מתכלה. ובשל המגע המהיר עם השכבה העליונה של העור, לא נגרם כל כאב למטופל, אך נוצר אידוי נקודתי של האזור שאינו מתפחם. שכבת האפידרמיס מתחדשת ומייצרת קולוגן חדש.

* התוצאות הן אינדיווידיואליות ועשויות להשתנות מאדם לאדם

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה או שאלה
שלך ובשבילך,
שושי קורן,
קוסמטיקאית מוסמכת.

טל: 052-3354558 (ניתן גם לשלוח הודעה בוואצאפ)
אימייל: beautykoren@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *